Tuesday, October 4, 2011

Hadiahhhh Aku

hyep2,

hee~. nie aku na cite psl moto niee. act,aku slme nie gne moto abg aku jerww sb dia g blaja kt negeri sembilann. tp na di jadikan ceritaaa la kn, tetibe je abg aku nk bwk g n.9.\
perwwwhhh. mmg frust la akuuu. da la aku da make  up da. cover set da tuka lawa2.

tp na buat cmne knn. mmg bkn milik akuuu. lps abg aku amik moto dia blik,aku terpkse le jln kaki.
HAHAHA. da la umah jauhhhhh(HAHAHA). Tp aku nie kre pndai laa sb bile aku blik skola je,msti aku wat mke sedihhh++penatt. haha. stlahhh tgk ekspresi aku ari2 cmtu,finally parent aku decide na bg moto 2nd kt akuu. haaaaa.

Bru le aku snyum2 kambing2. haha.1 bulan jugak aku cri mto 2nd. haaha. tp sume x berkenan. last2 ayh aku bwk g kdai kt tsik tuu. cri2 punye cri mto kt situu,parent aku tetibe je bg aku mto bru beb!
haha. tp x de le ruged sgt. standard je. Parent aku kte nie hadiah spm aku yg bkal aku hadapi bulan 11 nie. Pelik kn? tp bg aku nie sbg perangsang n harapan kt aku supaye dpt result yg gempakk tuk doranggg..



nie la moto aku. warne je la lainnn. heee. wave 100r. JAdi laa daripda x de.

No comments:

Post a Comment