Tuesday, October 4, 2011

My Mentorrr~~

salammm. hello. anyeong.,,,,,


kli nie aku cite psll mentor aku yakni idolaa akuu. Sprti yg korang tauuu,aku nie msti peminat k-pop. act, aku tertarikk kt korean nie da lme da. Sjak 2006 bile dbsk dtang Kl. Dorang punye concert mmg gempakk laaa.

oke skranggg. aku na reveal first mentor aku.::

 Kim hyun joong(ss501)

info: Dia nie merupakann leader dlm kumpalannn favourite aku ss501. mke dia niee mmgg kacakkk abes laaa.
       Aku admire kt talent dia. Dia nie pandai menari,menyanyi,maen gitar,violin.piano dan mcm2 lagii. haha.
       Bile aku tgk drama dia berlakon thun 2009(boys over flower),aku mmg admire gile dye punye karisma n
       personalityyyy. Sb dia,aku blaja maen gitar sampai aku dpt maen lgu " Because i'm stupid". Lgu nie mmg
       lgu dia dlm boy over flower. heee






Lgu nie laa aku maen hari2. hurmmm. mmg da sebati ngan jiwaaa akuuu~~

No comments:

Post a Comment